Sunday 17 October 2010

Lain Dirancang Lain Yang Jadi..

Semua plan tidak menjadi.. Lain dirancang lain yang jadi..

Hari sabtu seorang demi seorang call bertanya adakah aku tidak datang ke Shah Alam? Aku memberi pelbagai alasan. Namun sudahnya aku mengalah demi adik2 yang mengharap aku datang ke sana. Tak bestlah kata mereka kalau aku tak ada. Mereka beria2 meminta aku join perjumpaan adik-beradik di Shah Alam. Plan ku untuk berehat dan menghabiskan masa di KL nampaknya terpaksa ditukar. Tidak sampai hati untuk menghampakan permintaan mereka. Namun begitu aku sempat berehat dan membuat sedikit kerja rumah sebelah siang sebelum bergerak ke Shah Alam pada sebelah malamnya..

Aku teruja kerana hasrat untuk bertemu anak-anak buahku terutama Yuyi terlaksana. Juga dapat menikmati nasi kukus yang sedap di uptown Shah Alam. Sempat lagi tengok ziana zain.. kakak dia menyanyi di karaoke uptown. Kecoh dibuatnya dengan jerit penonton kalau ziana zain..kakak dia datang menyanyi..

Layan gambar dulu...


Yuyi kesayanganku


Ni lah dia gerai nasi kukus kat uptown tu..


Ziana zain..kakak dia sedang membuat persembahan

Hari ini pula, aku berada di Klang. Along dan suaminya minta bantuan untuk membuat sedikit tugasan yang urgent di pejabatnya. Berbaloi juga sebab dapat upah RM300 walaupun masa membuatnya tidaklah lama. Tugasannya pun tidaklah susah sangat. Cuma key-in data. Kalau macam ni bolehlah bantu selalu.. hehe..

Selepas habis tugasan itu pergi makan di Giant Setia Alam. Sempat juga beli USB flash memory Toshiba 4G dan HP notebook case..

Pukul 8 malam gerak balik ke KL dari Shah Alam dan sampai ke Taman Melati pukul 9 malam. Alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin