Friday 15 October 2010

Cepatnya Masa..

Minggu ini terasa cepat saja masa. Hari ini sudah hari jumaat. Seperti tidak sedar masa berlalu. Minggu ini banyak terlibat dengan submission kepada IWK yang tak sudah-sudah lagi. Kerja yang lain tidaklah terlalu menekan. Semuanya berjalan lancar. Hari ini agak sibuk dengan sikit dengan pelbagai tugas. Bos juga minta sediakan co. profile untuk dibawa ke JKR petang ini.

Minggu ini aku bercadang untuk berehat saja di Taman Melati. Sejak beberapa minggu dari bulan puasa hingga kini aku tidak berpeluang untuk berehat di KL. Ada saja program yang memang telah siap diatur sejak awal. Minggu ini tidak ada program khusus atau dirancang. Jadi, minggu ini aku akan menghabiskan masa di KL saja. Aku sudah beritahu kepada semua orang, minggu ini tidak ke mana-mana. Mak juga sudah diberitahu, minggu ini tidak balik ke kampung. Adik-adikku, jangan mintak aku datang ke sana lagi ye.. Walaupun terasa rindu dengan keletah Yuyi. Walaupun di hati teringin sangat nak makan nasi kukus yang sedap di Uptown Shah Alam. Walaupun ingin sekali ke Klang jumpa along (janji nak buatkan langsir). Walaupun ingin sekali menjenguk Vanessa. Semuanya aku tangguhkan. Untuk minggu ini aku mahu berehat di KL.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin