Tuesday 26 October 2010

Hantar Dokumen Sambil Jalan2

Hari ini bos2 tidak masuk ke ofis. Ada mesyuarat tapak di Terengganu. Semalam aku telah diarah oleh bos supaya menghantar dokumen ke pejabat TPKRII hari ini. Pukul 10.15 keluar dari ofis dengan MMT. Sesudah menghantar dokumen kami terus menuju ke Chow Kit. Memang dah plan awal2 nak ke situ untuk membeli buah. Sementelah bos pulak tak ada hari ini.. Apa lagi ambik kesempatan la.. Sempat juga masuk kedai pinggan mangkuk beli macam2.. Aah.. gila tengok kedai peralatan dapur kat situ. Aku memang minat sangat barang2 macam tu. Bukan selalu dapat peluang pergi ke sana. Tempat yang sesak dengan orang ramai. Nak cari parking pun terpaksa pusing 2-3 kali. Akhirnya parking di tempat berbayar. Sesudah habis shopping pergi makan nasi di Kg. Baru. First time makan kat situ.. Sedap makanan ala kampung. Ayam kampung paling popular kat situ, kata MMT. Memang betul pun..

Sebelum balik ke ofis singgah pulak beli goreng pisang, kuih muih dekat Wangsa Melawati. Sampai di ofis semula jam 1.30.

Semalam bos tinggalkan pesanan minta prepare beberapa lagi dokumen profil syarikat. Kerja yang mudah iaitu print sahaja. Jadi.. hari ini lebih rehat daripada biasa..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin