Monday 23 August 2010

Puasa Hari Ke 13 - 23.08.2010

Alhamdulillah.. sudah masuk hari ke 13 berpuasa. Tidak terasa masa berlalu. Walaupun berpuasa urusan kerja dan rutin harian tetap seperti biasa. Cuma suasananya berbeza. Balik kerja awal. Lepas tu sediakan juadah untuk berbuka seala kadar saja. Beli tak banyak mana tapi tak pernah habis. Kadang rasa kesal juga terpaksa buang banyak makanan yang berlebihan tak habis dimakan tapi nak buat macamana. Memang makan tak banyak mana. Waktu sahur lagi la tak lalu makan sangat. Cukup sekadar minum susu, milo atau nestum dan makan kebab, roti, kuih atau biskut saja. Sekadar alas perut. Yang utamanya adalah disunatkan bagi kita bersahur..

Hari ini di ofis sibuk mengupdate profil syarikat. Dah agak lama profil tak update. Boss said, he need to submit the profile tomorrow. For such a big project. Mudah-mudahan berjaya. Disebabkan itu kerja lain tertangguh dan terpaksa dibuat esok..

Minggu ini kerja cuma 4 hari. Hari Jumaat cuti Nuzul Quran. Disebabkan ofis memilih mengikut Selangor maka kami juga bercuti. Aku bercadang untuk menyambung cuti hari Isnin dan bermakna akan dapat 5 hari cuti. Dont worry.. baki cuti tinggal 34 hari..

Hari ini tidur awal..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin