Thursday 23 December 2010

Percutian Ke Port Dickson - Day 3

Hari terakhir percutian. Sekejap saja masa berlalu. Selepas bersarapan pagi hanya duk berehat2 sambil bersembang2 dengan adik beradik. Anak2 buah lepas makan saja terus turun ke kolam untuk main air dan mandi buat kali terakhir sebelum balik. Lepas masak2 dan makan tengahari mulalah bersiap2 untuk check out.

Selepas check out bergerak ke Pantai Teluk Kemang. Saja nak bersiar2 sebelum balik. Agak ramai juga pengunjung yang datang berkelah bersama keluarga. Maklumlah cuti sekolah. Dah lama tak berkunjung ke sini. Memang banyak perubahan. Kemudahan semakin banyak berbanding beberapa tahun dahulu. Tapi pantai semakin tidak cantik. Tidak nampak lagi pasir memutih. Hanya kelihatan pasir bercampur tanah merah dan sesetengah tempat berwarna hitam. Air laut juga kelihatan keruh dan tidak menarik. Namun begitu masih ramai orang yang mandi-manda terutamanya kanak2. Mungkin dah alang2 datang berkelah tidak peduli lagi semua itu.

Selepas berehat2, makan2 dan membeli beberapa barangan berupa makanan kami bergerak balik jam 4.30. Terus ke Enstek, Sepang menghantar adik. Selepas berehat seketika sambung perjalanan balik ke Shah Alam dan sampai hampir jam 7.

Tamatlah sudah percutian keluarga 3h 2m di Port Dickson.

Gambar2 hari ketiga percutian.


Sebelum meninggalkan apartmen


Di tempat letak kereta


Gambar kenangan sebelum meninggalkan apartmen


Pantai Teluk Kemang yang tidak lagi menarik dipandang


Bersiar2 di pantai Teluk Kemang


Bersama uda


Yuyi yang ambik gambar nih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin