Sejuknya hari ni.. Dari pagi sampai ke malam hujan.. Tengahari tadi, cuaca sangat gelap diikuti hujan turun dengan lebatnya.. Sejuk sangat kat ofis.. Walaupun dan ubah suhu aircond ke tahap suhu luar masih juga terasa sejuk..
Hari ini dua2 bos ke Terengganu.. Ada mesyuarat tapak untuk projek penjara. So, kami kat ofis raya la.. hahah.. Kerja pun tak ada yang urgent hari ini.. Dengan cuaca yang begitu lagilah terasa kebosanan dan kemalasannya..
Hari ini sudah masuk hari ke 18 Syawal. Hai.. sekejapnya masa.. Sana sini orang buat rumah terbuka pada hujung minggu. Minggu ini program sudah diatur - balik kampung.. Harapnya tidak adalah jemputan untuk minggu ini. Memang tidak dapat pergi..
Tiada yang menarik untuk diceritakan hari ini.. Kehidupan dilalui seperti biasa..
Monday, 27 September 2010
Sunday, 26 September 2010
Bangi-Seri Kembangan-Putrajaya
Kandid 2 Sahabat
Biarkan gambar bercerita..
Na: Peningla saya N banyak sangat nak fikir..
Ain: Jangan pening2.. setiap masalah ada penyelesaiannya..
Na: N, awak ingat tak lagi dulu kita suka gaduh?
Ain: Mana boleh lupa.. awakkan suka merajuk..
Na: Bila awak nak datang umah saya pulak?
Ain: Insyaallah.. ni pun dah bertahun tunggu baru awak datang..hehe
Saturday, 25 September 2010
Pertemuan Yang Manis
Indahnya hari ini dapat mengunjungi sahabat lamaku, ain di rumah terbukanya dan bertemu kembali keluarga angkat yang telah sekian lama tidak ditemui. Dulu masa belajar di PPD, bila cuti selalu datang ke Bangi mengikut ain balik ke rumahnya. Begitu juga ain kerap mengikutku balik kampung. Di situlah bermulanya hubungan menjadi keluarga. Gembira sekali dapat bertemu mak, ain, syam, kusha dan saudara maranya. Cuma kak zura dan izi tidak ada. Kini, masing-masing telah dewasa dan punya keluarga sendiri.
Gambar-gambar yang menjadi kenangan buat tatapan.
Gambar-gambar yang menjadi kenangan buat tatapan.
Bersemangat nak pergi open house
Jamuan Aidilfitri Taman Melati
Tengahari ini sempat menghadiri majlis jamuan Aidilfitri Taman Melati Kawasan 5 (E1-E8) bersama housemate. Simple saja majlis dan juadah yang disediakan. Tak kisahlah.. Yang penting memenuhi dan menghormati jemputan yang diterima.
Subscribe to:
Posts (Atom)