Friday 19 November 2010

Catatan Ringkas

Minggu ini kerja 3 hari saja - isnin, selasa dan jumaat. Rabu dan khamis cuti hari raya haji. Rasa pelik sikit balik kampung cuti tengah2 minggu. Jarang2 sekali cuti macam tu. Aku boleh saja sambung cuti hingga jumaat sebab cuti masih banyak. Namun aku ada sebab tersendiri kenapa ambil cuti hanya sehari. Semua orang mempersoalkan kenapa aku tidak sambung saja cuti macam yang aku biasa buat. Aku bagi alasan yang aku akan cuti panjang bulan 12 nanti.

Kat ofis agak sunyi sebab ramai yang cuti. Hari ni sibuk dengan projek Pulau Indah yang masih tak abis2 dengan VOnya.

Sebelum balik bos panggil dan berbincang tentang beberapa perkara melibatkan planning. Agak penting juga.

Esok aku akan berada di Vanessa. Banyak perkara yang akan dibuat seperti yang telah dirancang awal.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin