Saturday 2 April 2011

Berkunjung ke Bangi

Hari ini sahabatku Ain telah menjemputku ke majlis makan2 di rumahnya sempena pemergiannya dan keluarga ke US selama 3 bulan pada tarikh 04.04.2011 ini. Walaupun hari ini aku bercadang untuk pulang ke kampung, aku hadirkan juga disebabkan aku telah berjanji untuk berjumpa dengannya sebelum dia pergi. Menurut Ain, majlis makan2 ini hanyalah untuk jemputan adik-beradik dan keluarga terdekat sahaja. Aku sangat berbesar hati dijemput kerana hubungan kami yang rapat sejak di zaman sekolah. Aku juga telah dianggap seperti keluarga oleh famili Ain sendiri. Seronok sekali dapat bertemu semula Ain dan keluarga. Kali terakhir aku datang ke sana adalah pada majlis rumah terbuka hari raya aidilfitri tahun lepas.


Selepas majlis tersebut aku bergegas ke UKM menjemput adik untuk pulang ke kampung. Perjalanan lancar walaupun kenderaan agak banyak. Sampai ke kampung jam 7. Alhamdulillah.. kerinduan terhadap mak, abah dan kampung halaman terubat jua.


Gambar2 yang sempat diabadikan.








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin